Reklamačný poriadok je systémové opatrenie pre zabezpečenie výkonu reklamácie a postupu pri riešení reklamácií. Vymedzuje práva a povinnosti odovzdávajúceho a preberajúceho v zmysle Obchodného zákonníka a je záväzný pre všetkých pracovníkov. Pri všetkých reklamáciách a námietkach na produkty organizácie sú pracovníci povinní uplatňovať tento reklamačný poriadok a riadiť sa jednotlivými ustanoveniami Obchodného zákonníka.
Organizácia poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka a platnej zmluvy pre obchodný styk.
Pre uplatňovanie reklamácií platia nasledovné všeobecné podmienky:
- Záruka začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia produktu zákazníkom.
- Reklamácie uplatňujú zákazníci v súlade s obchodným zákonníkom.
- Bezplatná záručná oprava nemôže byť uplatňovaná, ak ide o chyby, ktoré boli spôsobené zákazníkom, alebo inou osobou, živelnou pohromou, nehodou pri preprave a manipulácii, pri nesprávnom, nedbalom alebo neodbornom zaobchádzaní s produktom, pri nedovolenej manipulácii, vystaveniu produktu nedovolenému zaťaženiu. Nárok na záručnú opravu zaniká, pokiaľ boli na produkte vykonané neodborné zásahy užívateľom počas záručnej doby.
- Právo uplatniť nároky plynúce zo záruky má každý zákazník, pokiaľ tak urobí najneskôr v posledný deň záručnej doby. - Organizácia je povinná odpovedať písomne zákazníkovi v stanovenej lehote, t.j. najneskôr však do 30 dní od písomného nahlásenia nezhody (závady). V prípade, že nebude zistená žiadna nezhoda (závada), na ktorú sa vzťahuje bezplatná záruka, znáša náklady spojené s reklamáciou zákazník, ktorý nárok na záruku uplatnil.
Organizácia poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka a platnej zmluvy pre obchodný styk.
Pre uplatňovanie reklamácií platia nasledovné všeobecné podmienky:
- Záruka začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia produktu zákazníkom.
- Reklamácie uplatňujú zákazníci v súlade s obchodným zákonníkom.
- Bezplatná záručná oprava nemôže byť uplatňovaná, ak ide o chyby, ktoré boli spôsobené zákazníkom, alebo inou osobou, živelnou pohromou, nehodou pri preprave a manipulácii, pri nesprávnom, nedbalom alebo neodbornom zaobchádzaní s produktom, pri nedovolenej manipulácii, vystaveniu produktu nedovolenému zaťaženiu. Nárok na záručnú opravu zaniká, pokiaľ boli na produkte vykonané neodborné zásahy užívateľom počas záručnej doby.
- Právo uplatniť nároky plynúce zo záruky má každý zákazník, pokiaľ tak urobí najneskôr v posledný deň záručnej doby. - Organizácia je povinná odpovedať písomne zákazníkovi v stanovenej lehote, t.j. najneskôr však do 30 dní od písomného nahlásenia nezhody (závady). V prípade, že nebude zistená žiadna nezhoda (závada), na ktorú sa vzťahuje bezplatná záruka, znáša náklady spojené s reklamáciou zákazník, ktorý nárok na záruku uplatnil.
Servisné práce propán butánových výrobkov (PB)
- Základný servis - prvotné preskúšanie spotrebiča, zistenie závady, prečistenie trysky (poprípade plynových rozvodov), skúška tesnosti spotrebiča, výstupná kontrola a nastavenie spotrebiča.CENA – 7 € bez DPH (cena nezahŕňa použité diely ktoré sa použijú pri oprave)
- Stredný servis - základný servis + výmena poškodených a opotrebovaných dielov ako sú napr. tesnenia, trysky, sinter, O - krúžky a pod.CENA - 15 € bez DPH (cena zahŕňa použité diely ktoré sa použijú pri oprave)
- Premium servis - základný servis + stredný servis + výmena poškodených dielov ako sú napr. termopoistka, keramické dosky, výmena horáka, výmena piezo zapaľovania, výmena pádovej poistky, výmena ovládacieho panela spotrebiča, výmena koliesok a poprípade iných poškodených častí spotrebiča.CENA – 30 € bez DPH (cena zahrňuje použité diely ktoré sa použijú pri oprave)
Náhradné diely na naše výrobky samostatne nepredávame. Používame ich výhradne pri servisných prácach.
Záručný a pozáručný servis sa vykonáva len v sídle spoločnosti:
MEVA-SK s.r.o., Rožňava
Krátka 574,
049 51, Brzotín časť Bak
049 51, Brzotín časť Bak
email: baluchova.lenka@meva.eu
tel.:+421 58 732 95 06