S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
  PODZEMNÉ KONTAJNERY
 

Pozrite si video:
 
  KOMPOSTERY
 
 
 
  E-SHOP PREVÁDZKUJE


MEVA-SK, s.r.o. Rožňava

Krátka 574
Brzotín, časť BAK
049 51
SLOVENSKO

Tel.- +421 58 73 27 483
meva.sk@meva.eu
www.meva.sk

IČO: 31681051
IČ DPH: SK2020500724

 

MEVA-SK pobočka Trenčín :

+421 918 774 753

duricek.matej@meva.eu

 

Česká verzia Anglická verzia Maďarská verzia Poľská verzia
  INFORMÁCIE EMAILOM

 

Špeciálne ponuky, novinky, na Váš
e-mail.

NOVINKY

arr3Ponuka špeciálnej ohradovej paletyVážený obchodný partner,   Prichádzame k Vám s ponukou špeciálnej ohradovej palety. Je určená na... arr3AKCIA - PRIEMYSEL 2018 ... arr3MSV BRNO 2018   Vážený obchodný partner, spoločnosť MEVA-SK s.r.o. Rožňava, ako výhradný zástupca spoločnosti... arr3Ponuka bio nádob a kompostérov   V prípade záujmu o ponúkane bio nádoby a kompostéry alebo akýchkoľvek otázok nás prosím... arr3Kompostery       ... arr3AutodielňaNájsť dobrý autoservis nie je jednoduché. Do hry vstupuje značka, referencie od zákazníkov, reklama,...

TOVAR V AKCII

Akčná ponuka

naša cena 608,00 EUR
naša cena 930,00 EUR

» REKLAMÁCIE
Reklamácie
Reklamačný poriadok je systémové opatrenie pre zabezpečenie výkonu reklamácie a postupu pri riešení reklamácií. Vymedzuje práva a povinnosti odovzdávajúceho a preberajúceho v zmysle Obchodného zákonníka a je záväzný pre všetkých pracovníkov. Pri všetkých reklamáciách a námietkach na produkty organizácie sú pracovníci povinní uplatňovať tento reklamačný poriadok a riadiť sa jednotlivými ustanoveniami Obchodného zákonníka.

Organizácia poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka a platnej zmluvy pre obchodný styk.

Pre uplatňovanie reklamácií platia nasledovné všeobecné podmienky:
- Záruka začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia produktu zákazníkom.
- Reklamácie uplatňujú zákazníci v súlade s obchodným zákonníkom.
- Bezplatná záručná oprava nemôže byť uplatňovaná, ak ide o chyby, ktoré boli spôsobené zákazníkom, alebo inou osobou, živelnou pohromou, nehodou pri preprave a manipulácii, pri nesprávnom, nedbalom alebo neodbornom zaobchádzaní s produktom, pri nedovolenej manipulácii, vystaveniu produktu nedovolenému zaťaženiu. Nárok na záručnú opravu zaniká, pokiaľ boli na produkte vykonané neodborné zásahy užívateľom počas záručnej doby.
- Právo uplatniť nároky plynúce zo záruky má každý zákazník, pokiaľ tak urobí najneskôr v posledný deň záručnej doby. - Organizácia je povinná odpovedať písomne zákazníkovi v stanovenej lehote, t.j. najneskôr však do 30 dní od písomného nahlásenia nezhody (závady). V prípade, že nebude zistená žiadna nezhoda (závada), na ktorú sa vzťahuje bezplatná záruka, znáša náklady spojené s reklamáciou zákazník, ktorý nárok na záruku uplatnil.

M2VhM