PODZEMNÉ KONTAJNERY
 

Pozrite si video:
 
  KOMPOSTERY
 
 
 
  E-SHOP PREVÁDZKUJE


MEVA-SK, s.r.o. Rožňava

Krátka 574
Brzotín, časť BAK
049 51
SLOVENSKO

Tel.- +421 58 73 27 483
Fax.- +421 58 73 26 597
meva.sk@meva.eu
www.meva.sk

IČO: 31681051
IČ DPH: SK2020500724

 

MEVA-SK pobočka Trenčín :

+421 918 774 753

duricek.matej@meva.eu

 

Česká verzia Anglická verzia Maďarská verzia Poľská verzia
  INFORMÁCIE EMAILOM

 

Špeciálne ponuky, novinky, na Váš
e-mail.

NOVINKY

arr3Nový katalóg pre rok 2017 !!!Važení obchodní partneri, nový katalóg produktov pre rok 2017 je dostupný. Môžete si ho... arr3Kompostujte s MEVA-SKRýchle kompostovanie bez zápachu Plusy kompostovania pozná každý z nás – znižuje množstvo... arr3Odolné kontajnery pomôžu obciam zbaviť sa medveďovZver sa do nich nedostane a musí hľadať potravu späť v lese   V posledom období zaznamenávame... arr3Ponuka špeciálnej ohradovej paletyVážený obchodný partner,   Prichádzame k Vám s ponukou špeciálnej ohradovej palety. Je určená na... arr3PODZEMNÉ KONTAJNERYEstetické, náročné na priestor, odolné požiarom, nenáročné na priestor,  veľkoobjemové, praktické,... arr3MEVA a.s. COMPANYMEVA a.s. COMPANY MANAGEMENT : CHAIRMAN ING. VLADIMÍR LAPIHUSKA ST. DEPUTY... arr3Ponuka bio nádob a kompostérov   V prípade záujmu o ponúkane bio nádoby a kompostéry alebo akýchkoľvek otázok nás prosím... arr3Kompostery  ... arr3MEVA-SK ZápadVážený  obchodný partneri, dovoľujeme si Vás upozorniť , že od 1.9.2015 z dôvodu zlepšovania... arr3AutodielňaNájsť dobrý autoservis nie je jednoduché. Do hry vstupuje značka, referencie od zákazníkov, reklama,...

TOVAR V AKCII

naša cena 2,60 EUR
naša cena 17,40 EUR

Akčná ponuka

naša cena 930,00 EUR
naša cena 608,00 EUR

» Obchodné podmienky
Obchodné podmienky
1) Všeobecné podmienky
Objednávka zaslaná na našu firmu je pre kupujúceho záväzná. Predávajúci neručí za omyly v objednávke zo strany kupujúceho. Pri vyplňovaní objednávky je nutné s maximálnou starostlivosťou vyplniť typ a názov výrobku. Na výrobky z katalógu poskytujeme záruku podľa Obchodného zákonníka.

2) Dodacie podmienky
Viac ako polovica sortimentu je neustále držaná na sklade. Pokiaľ výrobok nie je na sklade, pohybuje sa dodacia lehota spravidla od 2 do 4 týždňov. Pokiaľ nie je možné z akýchkoľvek dôvodov dodaciu lehotu dodržať, je zákazník okamžite po objednaní informovaný. Po vzájomnom avíze je možné tovar odobrať na adrese našej firmy. Po vzájomnej dohode dodáme tovar na Vami určené miesto (cena dopravy nie je zakalkulovaná v cene výrobku) . V prípade zaslania tovaru na dobierku platí zákazník uvedenú cenu prepravcovi.

3) Ceny
Ceny v katalógu sú uvedené bez DPH a dopravy. Ceny v katalógu sa vzťahujú len na výrobok. Nevzťahujú sa na príslušenstvo či dekoráciu. V závažných prípadoch si vyhradzujeme právo na zmenu cien.

4) Platobné podmienky
Vyžadujeme platbu vopred alebo platbu v hotovosti (na dobierku). Iný spôsob platby len po vzájomnej dohode. Tovar zostáva vlastníctvom našej firmy až do úplného zaplatenia.

5) Reklamačný poriadok
je systémové opatrenie pre zabezpečenie výkonu reklamácie a postupu pri riešení reklamácií. Vymedzuje práva a povinnosti odovzdávajúceho a preberajúceho v zmysle Obchodného zákonníka a je záväzný pre všetkých pracovníkov. Pri všetkých reklamáciách a námietkach na produkty organizácie sú pracovníci povinní uplatňovať tento reklamačný poriadok a riadiť sa jednotlivými ustanoveniami Obchodného zákonníka.

Organizácia poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka a platnej zmluvy pre obchodný styk. Pre uplatňovanie reklamácií platia nasledovné všeobecné podmienky:

- Záruka začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia produktu zákazníkom.
- Reklamácie uplatňujú zákazníci v súlade s obchodným zákonníkom.
- Bezplatná záručná oprava nemôže byť uplatňovaná, ak ide o chyby, ktoré boli spôsobené zákazníkom, alebo inou
osobou, živelnou pohromou, nehodou pri preprave a manipulácii, pri nesprávnom, nedbalom alebo neodbornom
zaobchádzaní s produktom, pri nedovolenej manipulácii, vystaveniu produktu nedovolenému zaťaženiu. Nárok na
záručnú opravu zaniká, pokiaľ boli na produkte vykonané neodborné zásahy užívateľom počas záručnej doby.
- Právo uplatniť nároky plynúce zo záruky má každý zákazník, pokiaľ tak urobí najneskôr v posledný deň záručnej doby.
- Organizácia je povinná odpovedať písomne zákazníkovi v stanovenej lehote, t.j. najneskôr však do 30 dní od
písomného nahlásenia nezhody (závady).


V prípade, že nebude zistená žiadna nezhoda (závada), na ktorú sa vzťahuje bezplatná záruka, znáša náklady spojené s
reklamáciou zákazník, ktorý nárok na záruku uplatnil.

YjZhMG